Ännu en dag med jobbiga hundar...

Först så är jag ute och går med dem och de gör så jag slår i huvudet i en kant när jag ska gå under för att de ska slippa bli skitiga.  Och de ska dra som satan och då hinner inte jag ducka så jag slår i huvudet. Sen så när jag kommer in så ska de bara vara jobbiga och busa överallt.

Sen så måste vi träna Kira i att sitta i bur så nu så är hon instängd. Vi har bestämmt oss för att köpa en bur till bilen och hon hatar burar. Men någongång måste man börja träna. :D Fast det går inte bra. fy vad hon ylar... Det är ju så synd om henne och Enzo bara hoppar runt överlyckligt när jag ropar på honom. Precis som ååhh vad skönt det är att det inte är jag som sitter i buren för en gång skull:P

I helgen ska vi åka till farmor. Det är sista gången som jag träffar henne på två månader eftersom de åker till Thailand på Måndag. Hoppas de får det trevligt där nere. Lite avundsjuk är jag nog eftersom det är varmt och skönt där nere. Jag vill med sola och bada:D Fast de kommer inte sola och bada så mkt. Utan mest vara norr i Thailand.
De bara retas med mig att de ska ta med ödlor hem från där.

I helgen kommer tomas upp till oss så vi får se vad som händer med helgen. Det kanske blir en totalt misslyckad helg eller så blir den ganska bra:D Vi får se helt enkelt. Ska iaf kanske gå ut på fredagen och fest var det på lördag...:P

Nej nu ska jag kolla på Greys Anatomy:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0