Inge vidare start på dagen....

...genom att nysa och hosta och må illa hela natten...
Jag vill vara frisk och må bra jag vill inte ligga hemma och ha ont och må dåligt..

Jag skulle träna med Katta idag men det blir inget av för misstankar finns om att jag har feber idag så det kanske är bra att undvika träning.
Imorgon kommer tomas.. Det känns inte alls bra tidpunkt just nu. Jag vill ju må bra när han kommer för han kommer suga alla energi ur mig så det finns inte.. Han är verkligen översocial..

Nej nu måste jag sätta mig och plugga matte c så jag klarar tentan nästa lördag... Har ju nämligen omtenta. Blä. Tomas får hjälpa mig i helgen. Han om någon ska kunna det där nu..

Och jag tror att jag ska bädda ner mig i sängen igen för jag mår verkligne inte bra.. Ursh jag bara nyser och känner mig deppig hela tiden.. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0