Ont ont ont

ursh idag har jag ont.. jag råkade sträcka något i ryggen igår så jag kan inte vrida huvudet ordentligt utan måste ta det lugnt och försiktigt, det kanske släpper tills imorgon men ännu har det inte släppt.
Idag är jag hemma och tar hand om mig själv och hundarna. Denna veckan har varit en väldig otursvecka.
Först så blev jag magsjuk och sedan så har vi bråkat jag och micke och sen så slog jag i benet så har ett fult blåmärke där. Och såklart ska micke retas genom att trycka där och peta.
Sen igår så gjorde jag detta. Fan denna veckan har inte alls varit bra... Bara hoppas att nästa vecka blir bättre.

Igår var jag i skolan på en fysikföreläsning. Jag tyckte personligen att läraren inte var någe bra eller att han var nå rolig. Men det märktes att han kommer från gnällbältet eller så pratar han genom näsan.

I Måndags var jag till stockholm på arbetsintervjuv. jag vill verkligen ha det jobbet men det är inte säkert att jag kommer att få det.. Jag måste erkänna att det kändes ganska meningslöst att åka till stockholm för en intervjuv på en kvart.. Men men fick en mysig middag med micke:D det är ju aldrig fel.Och jag fick köra i Stockholm för första gången. Det måste jag erkänna var bland det läskigaste jag har gjort. Speciellt eftersom jag körde A6an. Deras nyaste bil liksom. Men men vi kom hem helskinnade:D
Lena var snäll som ställde upp som hundvakt. Annars hade det inte funkat alls.. Men nu i efterhand inser man att det hade kunnat funkat genom att intervjuven bara var en kvart så kunde micke ha stått ute med hundarna:P haha rätt åt honom:P

Jag har fått min ring nu, den känns bra och är ju fin. Känns väldigt speciellt med den eftersom att det faktiskt är arv efter min gammelfarmor. Känns väldigt fint att ha den:) Fick den av farmor så att jag skulle kunna ha den och inte åsa skulle kunna ta den medans hon är i Thailand.
Det är mindre än en månad innan de åker till Thailand. Och de kommer att vara borta i två månader denna gången. avundsjuk är jag verkligen men jag vill inte åka ner och bara må dåligt som jag gjorde förra gången.
Förra gången blev jag dumpad direkt när jag kom hem men det ledde ju bara till att jag fick en mer underbar pojkvän och sambo istället:D
Det kändes så bra när han sa att han ville träffa mig igen, och jag blev ju kär direkt. Vad ska man säga, det går inte att motstå honom:)

Älskar min Micke mest av allt! Du är allt för mig. Känns speciellt att du vill fira jul med mig och min familj. Fast vi ska ju till Tänndalen:D Ska bli trevligt som bara den:D
Och en himla massa hundar. 4 stycken för att vara exakt. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0