Tenta i Matte C...

.... som inte alls gick så bra som jag hade hoppats på. Jag kommer inte att klara av godkänt. Men visst kan man alltid hoppas på det men det tror jag inte. För det kändes inte alls som att det gick så bra som jag ville att det skulle gå.
Förra fredagen var det med tenta fast i Biologi. Fast jag tror inte att det klarade jag av heller. Väntar på svaret på den.
Så egentligen nu idag så ska man fira att tentorna är över på ett tag men jag känner inte att jag kan göra det eftersom att jag ändå inte vet att jag klarade mig eller inte.

Så helgen denna veckan blir lugn kanske gå ut och dansa om jag lyckas övertala Micke:) Men det är inte säkert eftersom att det kostar ganska mycket pengar:(
Men idag blir det nog att åka hem till mamma och släppa hundarna så de får springa av sig lite. Lite svårt att hitta ställen man kan släppa dem på här och att det fortfarande är säkra ställen. Hemma hos mamma är det ju bara skog, de bor ju på landet så det är väldigt passande. Medans hundarna springer så får vi med motion för vi går det skogsspåret så det blir ju skönt för oss med. Funderar på om vi ska åka upp och gå en annan längre väg idag för att de ska få springa av sig mera.

Enzo har växt nu och hans öron är påväg uppåt. Det känns jättebra att han har blivit lite magrare med, kändes som han var lite för tjockis innan men nu börjar han se jättefin ut. Kanske bara lite för lite motion innan vi köpte honom. Vi har nu haft honom i snart en Månad och hemma hos oss har det bara hänt att han kissat inne en gång. Men hemma hos mamma och mats händer det massor. Han har inte lärt sig att säga till ännu.
Tappar tänder gör han med så man brukar se att Kira är full med blod när han har tuggat på henne.
Enzo har faktiskt sett sin första älg och den skällde han på så stolt och fin:) Duktig våran pojke är.
image2

Kira tappar väldigt mycket päls men det kan man stå ut med eftersom att hon älskar att bli borstad med en sådan där karda. Sedan vi skaffade Enzo så har hon även blivit lugnare när hon är ensam hemma. Hon har inte sönder lika mycket saker som hon hade innan. Vilket känns jättebra. Vi uppnådde det vi ville med att få en hund till.
image3

Micke sitter just nu på föreläsning och jag väntar på att han ska komma hem och äta lunch med mig. Så jag ska gå och laga lite mat till oss så att vi får något ätbart. innan vi bestämmer oss för hur vi ska spendera denna helgen med våra små älsklingar:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0