Välkommen till min nya blogg!

Tänk att jag skulle börja blogga. Det var inget jag någonsin trodde att jag skulle göra. Men jag känner att det är ju kul att läsa andras så då måste jag väl välja att skriva mitt med:) Vi får väl hoppas att jag hittar något intressant att skriva om.
Men för den djurintresserade kommer det bli mycket att läsa:)

Jag bor i en lägenhet med min sambo Micke som jag även är förlovad med. Vi har två hundar tillsammans. Enzo en Gråhundsvalp på 5 månader och Kira en Sibirian Husky på snart 1,5 år. Hade en katt med men hon tyckte inte om våran Kira så hon fick flytta. Vi bor i ett lugnt område med trevliga mijlöer för mycket promenader med hundarna.

Så det var lite om mig:) skriver mera senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0