Veterinären idag

Idag har vi varit till veterinären med Enzo. För att han dricker så väldigt mycket. Så nu ska vi mäta hur mycket han dricker under ett dygn och se vad som händer. Kanske blir det en massa mera undersökningar eller så blir det att avvakta tills jul någongång.

Igår så började jag söka en massa jobb. Känner att det skulle vara skönt att jobba lite eftersom att jag gärna skulle vilja gå på frisörskola. Men det kostar så himla mycket. Runt 59000-100000... Det är alldeles för mycket pengar och jag har inge de pengarna just nu. Mamma och Mats sa att de kanske kunde ställa sig som borgenär för mitt lån men jag måste ju ha pengar att betala tillbaka under tiden jag studerar eftersom man inte får studiestöd. Så därför ska jag jobba lite och spara ihop pengar.

Nu har jag ringt till Agria och det är bara så svårt med vad som försäkringen täcker eller vad den inte täcker men det är bara skit med allting. Jag lovar att om det blir undersökningar så kommer det inte att blir så att vi får tillbaka några pengar. Det är bara skit med Agria.

Ikväll ska vi laga lite Thaimat:D Det ska bli gott och mysigt. Snart så är det julpyntning med:D Mysigt mysigt.. Jag längtar så tills julen. Vi ska åka till Tänndalen över julen. Mysigt kommer det att bli. Mamma och Mats ska följa med samt min lillebror och Mats mamma.

Farmor och Urban och Dala ska åka till thailand den tredje december. Jag önskar att jag kunde följa med igen. Var ganska kul förra året men inte den tiden jag blev sjuk. Men men det är väl sådant man måste räkna med att man inte alltid mår så bra utomlands.

Aja nu är det dags att fortsätta leta efter lite jobb och sedan fortsätta med tvätten och maten.
Ha det bra alla glada:)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0