Fredag:)

Idag är det fredag coh jag ska jobba kväll idag.. Lite tråkigt men men bara att stå ut. Jobbar ju iofs bara tills klockan 8 men är det många som ringer måste man ju jobba över...

Igår var det rehabiliterinsmöte med Uniflex. Det gick väl som jag trodde. Inget att göra åt just nu eftersom att just nu beror frånvaron på graviditeten, Enda förebyggande åtgärder vi kom fram till var ståbord. JAHA vettigt eller ja vad ska man säga.
Går ju inte riktigt att rehabilitera en graviditet.

Imorgon bär det av till Örebro för att äta middag med tjejerna. Funderar på om Micke kanske ska följa med och vi köper julklapparna tillsammans där innan jag ska äta middag. Då kan ju han underhålla sig med öl på någon pub. hehe:P Jag får väl tjata lite grann så kanske det går:)

Nej nu ska jag göra mig ordning för att jobba:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0