2008

Nu är det ett nytt år och äntligen är vi hemma igen. Bara fara runt hela tiden.

Julen firade vi i Tänndalen med Mamma Mats och Mats mamma. Vi åkte skoter och tog det lugnt. Hundar hade vi med 4 stycken i stugan, varav Kikan som löpte så Leo var helt galen.
Efter julen så åkte vi till hallsta och firade nyår med Fredrik och Kattis. Det var ganska trevligt, Mysigast var att ligga i älsklings armar och vakna det nya året. Det var verkligen det bästa!

Idag så har jag varit på intervjuv för ett jobb, kändes bra måste jag säga:D  Hoppas verkligen på att få detta. Får veta nu i slutet denna veckan. Då kanske det blir en intervjuv till eftersom Transcom ville intervjuva de Uniflex hade valt ut.

Imorgon så ska jag bara ta det lugnt och på fredag är det en intervjuv till fast det är för ett säljjobb det känns inte alls lika lockande:S men men pengar är pengar.

Helgen kommer bli lugn:D Mysig, Micke ska bjuda mig på restaurang:D gott gott:)

Sist av allt vill jag bara säga att jag har verkligen världens bästa pojkvän och Sambo. Nu firar vi snart ett år! Det bästa året i mitt liv. Har hänt så mkt och inget jag ångrar. kommer aldrig att släppa dej någonsin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0