Förkyld:S

Ursh denna dagen började inte bra genom att vakna klockan 5 med jätteont i halsen och kunde inte svälja:S Så då fick jag gå upp och ta en halstablett. Sen så kunde jag inte somna om för jag låg och hostade hela tiden. Trodde Micke skulle vakna. Men det gjorde han inte.
Igår var jag på intervjuv och imorgon får jag antagligen veta om jag fick komma på intervjuv igen för jobbet:D
Pratade med Alex idag och han jobbar där på Transcom där jag har sökt och han sa att de har tagit in massor med nya hela tiden så att jag antagligen hade en möjlighet. Och det borde jag ha eftersom han och jag har ganska lika erfarenheter i våra CV.

Imorgon ska vi även åka till Kungsör och på lördag ska vi släppa Kira och Enzo. Kira kommer bli jätteglad.

Och imorgon är det även en intervjuv till men jag vill egentligen ha det jobbet som jag var på idag, eftersom det ger mer i lön:D

Nu ska jag kolla på tv och mysa med Micke:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0