kryssning

idag ska vi åka på kryssning men det verkar som att det kommer bli skitväder på sjön  idag...

Lena är snäll och tar hand om våra små hundarna. eller de lär inte ha det så lätt med Zero som är helt galen i Kira. haha Men det är snällt att hon hjälpte oss....

Egentligen skulle vi ju sälja henne i onsdags men det kanske var bra att det blev som det blev men jag tycker att det är dålig stil att de inte kom när de hade ringt och sagt att de skulle komma men jag tycker iaf att den personen som skulle köpa henne kunde ha ringt och sagt det själv istället för att alla andra skulle säga att han inte skulle komma...
Fan vad sur jag blev det kan ni ju räkna med, nästan så att jag höll på att svära åt dem i telen men jag hade så mkt folk runt omkring mig så det var väl lika bra att jag inte sa något oartigt.
Men jag tycker faktiskt att han kunde ha ringt och sagt et själv!!!!!!

Men men nu är första veckan avklarad på utbildningen så det är test på tisdag. Det är ganska jobbigt.. Men men det kommer nog att gå bra.

Just nu så håller micke och mats på och jobbar på att få upp motorhuven på våran bil.. Det är nämligen så att vi inte får upp den så vi kan inte fylla på några vätskor.. Och nu är det slut på spolarvätska.. Det är inte alls bra. Med tanke på att jag kör den varje dag så måste jag ju kunna tvätta rutorna.

Shit vad poliser jag har sett nu denna veckan när jag har kört. Nu är jag rädd för att bli tagen av polisen. efterson jag är väldigt beroende av mitt körkort just nu!

Nej nu ska jag hjälpa mamma att lösa melodikrysset:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0