onsdag

igår var jag på arbetsintervjuv i kungsör men jag kommer inte att få det eftersom det var ju så att de skulle typ intervjuva 50 stycken och ta ut 16 som skulle få gå kursen så jag kommer inte bli uttagen. BLÄÄÄÄÄÄ!!!!!!!

men men det är bara att bita ihop och fortsätta leta. Kan ju inte ge upp nu när jag börjar få en vana på att gå på intervjuv.
Sen så har jag fått reda på att jag har kommit in på genusvetenskap nu till våren. Börjar vecka 4 tror jag att det är. Skönt att ha något att göra om jag inte får jobba. Vill inte sitta hemma som hemmafru hela terminen:P haha

Ingen som vill köpa våran Kira. Men vi får inte ge upp där heller. Men sålänge jag inte har fått något jobb så är det inte akut men får jag det måste hon säljas fort:S Jobbigt Jobbigt. Men vi har ju bestämmt oss för att sälja henne eftersom hon inte verkar trivas att bo i lägenhet. Eller ja hon tycke rinte om att vara ensam hemma för då har hon tuggat sönder våra dörrkarmar och klöst sönder ytterdörren:S Det ser förjävligt ut måste jag säga...

Ursh det är svårt att ta ett sådant beslut.. Fast vi har inte råd med att reparera mer saker i denna lägenhet efter henne. Varje gång vi är borta så är det alltid något som är trasigt. Sist så var det mickes ryggsäck. Hon har ben och leksaker framme hela tiden men det duger inte alls. Känns så himla jobbigt. Mina handväskor har rykt ett par stycken. Mina skor. Min dataväska jag hade haft i en vecka typ. Mitt nattlinne.. Bara mina saker känns det som:S Jag har tröttnat på den hunden. Jag älskar henne lika mycket som jag hatar henne:S Det är det som gör det hela så svårt.
Kan ju bara hoppas hon får komma till ett bättre hem.

Imorgon ska jag utnyttja min födelsedagspresent från micke. En gratis ansiktsbehandling. Har ju bokat tid.
Och i julklapp fick jag ett jättefint halsband i guld med diamanter. Kändes så fint. Märks att han verkligen älskar mig. Men han hade inte behövt köpa så dyrt eftersom jag vet redan att han älskar  mig. vi är ju liksom förlovade och vi bor ihop:D det är så underbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0