transcom idag

idag är andra dagen på utbildningen. Det går faktiskt ganska bra. Det känns verkligen som jag lär mig något och det går verkligen framåt. I slutet av dagen så fick vi göra ett test för att se hur mycket vi har snappat upp under denna dagen. Det enda jag är rädd för är när jag väl ska sitta och ta emot samtal och inte höra vad kunderna säger. Men det kanske är som han vi satt hos idag sa att det inte är lika lågt när man själv sitter och pratar utan det är en liten nackdel med att sitta och lyssna på samtalen att det blir lite nedsatt eftersom vi är 4 som sitter på varje person. Men det har varit intressant.

Imorgon kommer en dag som jag både har längtat till och verkligen inte vill att den ska komma. Vi  har en som kommer som ska kolla på kira. Jag vill sälja henne men egentligen vill jag inte alls göra det. Fy fan vad tomt det kommer bli utan våran lilla madam som bara ska prata hela tiden. Hon är ju så himla charmig. Men vi kan verkligen inte ha båda när jag jobbar och när Micke kommer att jobba sen, eftersom hon inte trivs med att vara ensam eller i hundgård på dagarna. Han är ju så lugn på det sättet man har inget problem med honom.

Nej nu ska jag gå och mysa med min älskade. Han har just diskat klart så det blir bara mys i sängen nu. Skönt att ligga ner efter att ha setat hela dagen på inte världens mest sköna stol så jag har lite ont i rumpan:P haha

Imorgon är det en ny dag på transom bara att vara utvilad och jag ser fram emot det iaf!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0