tisdag

idag är det en ny dag och jag är skittrött.. har varit mkt att göra på jobbet och inte mycket till ledig stund.

Hoppas på att någon ska ta min jobbdag på fredag men det är väl för mycket begärt eller jag vet inte.
Vore kul att åka uppåt men kanske blir så kallt. Annars vet jag inte alls vad vi ska göra på midsommar...
Får väl sitta hemma och uggla och grilla något gott:P

Imorgon är det min födelsedag jag längtar verkligen:D Hoppas på att det blir trevligt imorgon på grillfesten med jobbet men det blir nog ganska sent.. Kanske inte är så bra det. Men men det är väl som man får ta det. inte så kul bara att gå upp klockan 05.30 dagen efter.. Och ingen extra sovmorgon får man heller bara för att det är deras fel att lägga grillfesten en onsdag kväll när de vet att hälften jobbar morgonskift.. Och det är vi i kungsör som måste sköta allt på morgonen.. hmm hmm ingen vidare bra planering där inte..

Idag så kollade jag mitt konto på länge.. fan vad pengar jag har gjort av med.. inte kul alls.. gjort av med 9000 på en månad.. Inte så bra alls men jag får väl hoppas på att få lite extra i lön denna månaden som det såg ut på pappret så verkade det som att jag kunde få ganska bra iaf:D

Hoppas på att vi får pengarna snart för lägenheten.. Allt känns så pressat just nu med pengar eftersom bensinpriserna går upp de med:S jobbigt jobbigt..

jag håller på och hungra ihjäl och någon mat blir det ju inte:S de är väldigt sega här... Jag vill ha mat nu och itne om en timme... blä blä blä minuspoäng....

Nej nu ska jag gå och klaga lite och klaga ännu mer på hur fattig jag är:S känns fruktansvärt. och hoppas på att jag får en bra födelsedag imorgon och att ingen sjunger för mig där borta bara...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0