jippi vad jag älskar allt eller inte.....

jag hatar sjukvården och uniflex.... och kommer att försätta göra det....

för det första så hade ej kungsör skickat över min journal till tybble.. så när jag sa att du måste ju se att jag har fått intyg för detta förut så sa hon nej det finns ingeting.. åt helvete med sjukvården.

läkaren: du kan ej få sjukintyg för illamående...
jag: men jag kan ju ej äta och då kan jag ju ej jobba och bemanningsföretaget kräver intyg..
läkaren: vi kan ej ge intyg från första dagen enl försäkringskassan. samt att du ser ej sjuk ut.

jaha vad ska man svara på detta. hon gick iaf iväg och pratade med sin överläkare coh när hon kom tillbaka så fick jag iaf ett intyg för 2 dagar. bättre än ingenting...

så idag så har de stuckit mig i armen för att kolla gluten och laktos. och hittar de ingenting så kommer att skicka vidare en remiss på att de ska gå ner med kamera i magen på mig och kolla vad det är för fel
fan har ju haft problem i 2 hela år nu. det är ju fan dags att någon ställer rätt diagnos...

så idag får jag sitta hemma och vila samt imorgon. fan vad underbart det känns. och när jag ringde till uniflex och sa att min läkare vill ej ge intyg från första dagen så frågade hon bara vad läkaren hette. jaha vad ska det hjälpa:S jag fattar ingenting....


idag ska jag även hämta ut min tele. hoppas bara att jag har fått en utbytestele.  då den gamla ej fungerat bra.
det visar sig om ett par timmar.

nu ska jag vila för fy fan vad jag mår illa:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0