måndag.....

i helgen så har jag jobbat hela helgen:( riktigt segt måste jag säga... men men det är ju några extra kronor.

i fredags efter jobbet så åkte jag och hämtade mamma och mats för att vi skulle åka till örebro och hämta micke och gå ut och äta. blev en grekisk restaurang och det var så himla gott!! kul att pappa följde med ut trots att han ej mådde bra.
Sedan så låg han och typ sov konstant hela helgen. Enzo blev väldigt förvånad när han bara låg och ej var och pratade med honom:P så söt han var.  mamma fick iaf pappa till läkaren idag som konstaterade att han hade någon infektion så han fick penicillin. hoppas bara att han ej har smittat oss andra.

jag har ju skituniflex som man måste ha sjukintyg från första dagen så jag ej vet hur det ska fungera. tänk om man har mensvärk eller huvudvärk hur ska detta funka?
jag vet inte det iaf.

idag så sitter jag hemma och mår dåligt.. inte första gången tur att jag är ledig idag så jag slipper klrågla med läkare. men tänk om jag ej blir bättre tills imorgon. då är det ju kört:S
satt hela dagen på jobbet igår och mådde skit..

idag är det måndag och jag fick iaf sova ut nästan mamma ringde och väckte mig halv elva.. och enzo kom och puttade på mig innan det:P


ska hämta ut min mobil idag och micke ska hämta sin dator som han ska sälja till min lillebror. ovanligt att allting hamnar där haha. hoppas bara att jag får en ny tele. orkar inte med att ha en tele sedan två månader tillbaka och nu har haft den inlämnad två gånger för samma fel:(

nej nu ska jag vila lite så jag orkar med dagen:(      
image6                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0