kväll nu...

....och tomt och kallt är det.

Katten har fått somna in och det gick jättebra. Har fortfarande dåligt samvete såklart men när jag såg henne där så kändes det verkligen rätt att hon skulle få slippa släpas runt mellan olika hem osv.
Hon tycker verkligen inte om nya personen, hon är så osäker och detta såg man när sköterskan skulle ta henne.

Farmor följde med mig till veterinären och hon tyckte med att detta var det snällaste mot Zelda. Hon satt i farmors knä tills hon hade somnat in. Själv hade jag inte klarat av att ha henne i knät. Men skönt att veta att hon ej behöver lida något iallafall.

Sedan bar det av till att kolla på ett hus. Han som visade oss det pratade på med kalkyler osv och det tog nästan 2 hela timmar. Jag höll på att bryta ihop.
Men blev helt klart sugen på ett nytt hus.

Men vi får se vad vår ekonomi säger.

Varit och firat mamma med så idag slapp vi laga mat, blev mat hos henne:-) Skönt eftersom klockan hann bli så mycket innan vi kom hem. Har varit borta sedan kl 13 och kom hem nu, 20 så det blev ganska sent.

Vi kommer sakna dig Zelda, men du får det bättre nu ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0