Lördag

Idag så blir det att få lite folk över:) känns trevligt. Blir en söt husky med sin husse och matte och vi tänkte väl bjuda på taccos, enkelt och de flesta äter det:) Sen blir det väl lite vin(alkoholfritt för mig) samt öl för de andra. Trevligt att det händer något iallafall. Tråkigt att bara sitta hemma ensamma hela tiden med.

Jag har ändå ganska tur en sambo som sköter det mesta när det gäller städning:) Jag behöver inte göra säskilt mycket. Ganska skönt nu när magen börjar bli större. hehe

Bebis har sparkat ganska mycket idag. Och mer lär det väl bli. Micke har med känt sparkar idag väldigt mysigt:) Tror det blir mer verkligt även för honom när han kan känna sparkar och höra bebis!

Jag vill ha bebis nu! Det känns så långt kvar. 109 dagar kvar till beräknad födsel... Men det går ju neråt iallafall! Har ju redan gått 171 dagar i graviditeten så det minskar ju väldigt iallafall!



Enzo ska få busa idag iallafall. När vi kom från grannen så hade de besök av en husky som var 14 veckor gammal, men enzo började ju skälla på den stackarn när den sprang undan. Han skrämde ju den... Men ikväll kommer nästa husky som är ca 6 månader och då kommer det bli fullt liv!
Jag vill med ha en husky!! De är så fina!
None






Du är såååå saknad!!!!!
None

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0