Planering

Nu planeras det bröllop på hög nivå. Det känns jättekul måste jag säga. Men det är ändå mycket man ska tänka på även om det inte kommer bli något stort bröllop. Får micke som han vill så blir det bara han och jag och två vittnen. Jag anser att det är tråkigt men man måste ju kompromissa hur det ska bli.

Jag har tänkt på att jag inte avundas alla som sitter på transcom och har jobbat i denna värmen som har varit. Är glad att jag inte är där. Är så instängd. Dock saknar jag gemenskapen där. Är faktiskt ganska tråkigt att gå hemma hela tiden. Men tur att jag har Linda som kommer vara hemma om dagarna:-D Får ta och åka med Lina till köping så att bebisarna får leka med varandra när de växer upp så jag hoppas att det är en liten flicka hon väntar.

Idag har vi varit på Mogatan och badat samt firat sussi som fyllde år. 43 fyllde hon. Blev grillat och sedan glass med jordgubbar. Riktigt trevligt. Men när vi åkte dit så åskade det och blixtrade så jag trodde inte alls att det skulle bli grillväder. Men det blev ju bra tillslut.

Lina har varit jobbig idag, hon vaknade 04.30 och somnade inte om förrän 09.45 hemskt men det är bara att stå ut.

Imorgon bitti ska vi åka tidigt till Arlanda, Farmor kommer hem från Thailand så vi ska hämta henne!



Nu försöker vi få Lina att sova men det vill inte hon alls. Aja vi får väl se vem som somnar först. Det kanske blir vi... Det är ju inte ovanligt. Men det är väl så med barn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0