2 juni

Idag är det 2 juni. Vad har jag då gjort?
Jag har tvättat 3 maskiner tvätt, dammsugit och tagit hand om Lina så klart!
Känns bra att äntligen kunna göra något vettigt igen.

Imorgon fyller älsklingen år, 22 blir han och även lilla söta Enzo fyller år. Han blir hela 2 år gammal:-D Tiden går så fort.
Blir att bjuda på lite fika och så får han några presenter antar jag.
Hoppas det jag har köpt blir uppskattat. Tror jag har lyckats gömt det ganska bra iallafall. Tror inte att han har kunnat hitta det, han har inte sagt något iallafall.

I söndags var det ju mors dag med. Vi firade hemma hos hans far och sussi. Mamma och mats var även där och vi åt lite hemmagjord potatissallad och lite skinka, rostbiff och kalkon. Sussi vände ryggen till och kom ut till Lina en liten stund och då hade hennes hund Nicke valt att provsmaka kalkonen. Enzo stod nedanför och slickade golvet. Det var väl det enda han fick. HAHA!

Blev även första badet i söndags i poolen där. Tror iallafall att det inte var någon fara för mig att bada. Har inte märkt något ännu.
Enzo fick även en kalldusch som inte var uppskattat men välbehövligt. Han måste ju svalka sig lite i hettan.

Lina uppskattade inte alls värmen, hon tyckte det var alldeles för varmt men hans mor bara tjatade om att Lina har ont i magen. Nej då hon har inte problem med magen vår söta flicka:-D

På fredag kanske det blir lite örebro.. Vi får se.

Jag fyller den 18 juni, undrar om micke har köpt något åt mig. Han vet ju vad jag vill ha! Jag vill att han ska fria. Men det kan jag väl se mig i himlen efter.
Men idag när han kom hem från jobbet sa han iallafall: Kan jag få en puss av min blivande fru:P Man kan ju alltid hoppas eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0