Måndag

Idag är det en ny måndag.

Micke jobbar och jag får gå hemma, men det är ganska skönt ändå att få lite distans till varandra så att han inte är hemma hela tiden då går vi varandra på nerverna. Är nog ganska vanligt kan jag tänka mig.

Lina sover just nu och jag har nyss satt igång en diskmaskin och väntar nu på att pastavattnet ska koka upp. Så jag får lite lunch med.

Idag får vi besök av Camilla, Ketty, Annelie och Mamma. Ska bli trevligt men hoppas de inte gnäller över att det inte är städat för jag orkar inte.

Ska ta en promenad ner till apoteket senare och inhandla lite grann. Kan säga att jag börjar bli lite nervös nu men det ska nog ordna sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0