Midsommar och födelsedag!

Vi fick fira midsommar på annorlunda sätt iår.

I torsdags den 18 juni fyllde jag 22 år och vi firade lugnt hemma, på kvällen åkte vi över till mina föräldrar och spelade lite kort. Lina var väldigt dålig på att äta hela dagen men reflekterade inte något vidare över det. Min bror envisades med att hon hade feber men jag trodde inte på det.

På fredagen envisas mamma ändå med att Lina har feber och vi kollar, 38,5. hmm vi har inga alvedon, vad gör vi nu då?
Vi avvaktade till kl 13 och tog nu temp. 39 visade den då.
Vi ringde då sjukupplysningen och pratade med den ifall de kunde hjälpa oss med tips och var vi skulle få tag på alvedon.
De ville vi skulle åka in till barnakuten för kontroll så jag och mamma tog Lina dit och sambon åkte hem. (båda hatar sjukhus så därav följde mamma med).
När vi kommer in tar de blodprov samt även urinprov och tempen ligger på 39,1. De kommer tillbaka efter en stund och säger att det tyder på urinvägsinfektion och att vi skulle ställa in oss på att bli inlagda.
Ringer sambon som får åka in och mamma tar hunden med tillbaka till dem igen.

På kvällen innan vi ska sova trots alvedon låg tempen på 39,8 så vi valde att sova kvar. Men idag har vi fått kommit hem med antibiotika kur samt alvedon.
Så annorlunda midsommar blev det, vi hade planerat in tre-rätters middag med vänner och avslöja att Micke hade friat till mig

Mysig födelsedagspresent fick jag, han gick ner på knä och sa att han vill leva resten av livet med mig, och berättade vad han kände för mig och frågade om jag ville gifta mig med honom, såklart sa jag ja

Så nu blir det att börja planera bröllop!

Ha en fortsatt trevlig midsommar alla!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Man får gratulera ^^.

Hoppas allt flyter på bra ;).



Kramar

2009-06-27 @ 21:36:42
URL: http://lyconia.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0