Sista dagen!

Lina har inte alls mått bra av antibiotikan:-( hon har fått magknip varje kväll och det känns så skönt att det är över nu! Det är sista dagen med medicin idag.

Idag ska vi möblera om så att vi ställer ner sängen i källaren, vilket kommer göra dels att vi får svalare om nätterna så man sover bättre! Samt att Lina får ett eget rum. Hon ska få rummet innanför tvättstugan och vi utanför tvättstugan. Det finns dörrar att stänga mellan om man vill men det behövs ju inte ännu. Vi måste ju kunna höra när hon vaknar och vill ha mat. Tur att det är bara några meter emellan och eftersom att det är så tomt därnere så kommer det eka lite:-)

Vi hade nästan 29 grader inomhus igår kväll. Det är sjukt. Jag älskar att det är så varmt men inte att det är så varmt inomhus... Men det är bara att stå ut.

Vi tänkte ju åka utomlands för en vecka sedan, men då skulle vi betala 15 tusen utan mat. Nu kan man nog komma under 10 tusen. Skönt det men nu ska vi ju lägga pengar på bröllop istället!

Jag fick pengar från försäkringskassan idag, 5800, mycket mer än jag trodde jag skulle få. Så nu får vi se om jag får hem något papper på måndag gällande utbetalningen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0