Torsdag och regn....

....jaha vad ska man hitta på idag då...

Lina ligger fortfarande och sover vilket känns underbart så jag fick lite egentid, vilket man verkligen känner att man behöver eftersom att hon har varit vaken konstant de senaste dagarna. Dock har hon ju då sovit bra på nätterna.

Svärmor var här igår och firade Micke som fyllde år. Hon började direkt att kommentera hur dåligt vi skötte flickan, jag blir tokig! Samt även sa att men har hon inte ont i magen?
Jag snäste ifrån denna gången och sa att : Nej hon har inte ont i magen, sambon sa likadant.
Då börjar hon tjata om att men hon sparkar ju med benen precis som hon skulle ha ont i magen.

Jag ger snart upp!!! Jag trodde det var jag som kände mitt barn bäst och vet hur jag ska sköta henne och inte min svärmor. Jag lovar hon får inte vara barnvakt.

Ihelgen ska mamma och mats vara barnvakt och de ska ha Lina sova hos dem en natt. Hoppas det går bra för dem. Får väl berätta hur nätterna brukar gå till hemma så kommer det nog gå bra.
Själva är vi bortbjudna till Danne och Emelie, får se vad de har för planer:-) Ska bli kul.
Har inga problem egentligen att ta med Lina när vi ska dit då man gillar att ha henne med, men alla vill ju vara barnvakt och det vore skönt att få sova en hel natt:-)

Kommentarer
Postat av: Anna

Skönt att redan få ha egen tid!:) Det är ju kanon! Tråkigt med svärmodern dock men det löser sig nog.

2009-06-04 @ 12:31:59
URL: http://inommig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0