Hur ska vi nu klara av allt?

Försäkringskassan kan ta och hänga sig någonstans. De är inkompetenta. Det är jag själv som måste börja fundera på om allting är rätt, och när jag ringer till de så får jag höra att det minsann inte alls är rätt, men de har ju godkänt det??? Det borde de väl inte ha gjort om det är fel???

Jag förstår ingenting. Min årsinkomst ska nu räknas om och det kommer skilja på flera tusen i månaden... De är helt inkompetenta! Jag har gjort precis det jag ska men nu när jag väl ska ta ut föräldrapenning, så får jag reda på att jag ska nog ringa och kontrollera så att allt är rätt.
Så nu sitter jag och väntar på att få hem nya pappren för att fylla i och sedan ska de ta nytt beslut.! Hemskt!!!!!! Hur kan de få behandla en såhär:S
Tur att jag har tagit semesterdagar så fram till juni har jag pengar. Får sista lönen i maj. Så nu hoppas jag bara att ansökan går fort! Hon lovade att hålla koll på ärendet men det är ju inte säkert alls. Då de är inkompententa!

Jag har nu gått från att få ut ca 5000 efter skatt om jag tog ut 16 betalda per månad till 3000. Det är kasst! Ta ut max en månad kommer jag få ut max 6500. Vi har lån på 5000 varje månad sedan ska det betalas räkningar och mat osv över detta. Sambon är för tillfället arbetslös! Hur ska vi klara av detta?

Kommentarer
Postat av: Caroline

Försäkringkassan måste ju ha dom mest inkompetenta medarbetarna alla kategorier. Det blir alltid fel, även om man gör precis som dom har sagt :(

2009-03-19 @ 07:32:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0