Kass dag trots vårväder!

Solen lyser men jag kan inte vara glad:-(
Det känns inge bättre idag, vill bara gråta hela tiden. Allt är bara kasst!
Man är så oroligt över hur vi ska klara oss nu....

Jag kommer inte ha råd att vara hemma med barnet, det känns jättehemskt!
Eftersom jag är den enda som har jobb just nu så kommer det väl bli så att jag får återgå til jobbet efter att jag återhämtat mig från förlossning. Men det kommer ju bli problem med att kunna amma då om jag ska börja jobba igen.
Men det är enda sättet att få lite mer pengar än vad jag får om jag är hemma.

Men bäst vore om Micke kunde få ett jobb nu! Jag ser på honom hur han lider att gå hemma hela tiden, han är så rastlös.

Tapetsering är klar nu så nu ska bara soffan monteras ihop och alla möbler på plats!
Idag är det 3 dagen på ledigheten och det är 41 dagar kvar till BF!


Kommentarer
Postat av: Veronica

Du kan alltid tömma tuttarna på morgonen innan du far till jobbet med en (vet inte vad de heter men den får kallas mjölkpump) då borde bebisen få mjölken iaf sedan får han väl värma lite vanlig mjölk åt bebin, om de inte löser sig med jobb för Micke då.



men du vet att försäkringskassan är som de är... samma sak som med transcom o alla sådana företag..

2009-03-19 @ 16:28:17
Postat av: Anonym

Man kanske skulle tänkt lite på sådant här med fast jobb för båda och allt sånt innan man skaffar barn.

2009-03-19 @ 17:42:15
Postat av: Caroline

Försäkringskassan har dom mest inkompetenta medarbetarna alla kategorier.Det spelar ingen roll hur man bär sig åt; Gör man precis som dom säger blir det ändå fel. Dom kan lägga ner.

2009-03-19 @ 18:56:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0