Ledig

Idag är jag ledig, skönt! För inatt så var det en hemsk natt.
Blandat med förvärkar och riktigt onda sammandragningar i magen. Trodde nästan vattnet skulle gå inatt.
Men bara skönt att den väntar lite till. Har ju bara 3 dagar kvar att jobba nu!

Vi valde att avboka kryssningen vi skulle åka på jag och mamma, vi skulle se barbados. Eftersom Björn nu äntligen har fått bli sångare där efter all hans längtan. Björn och jag gick i samma klass hela grundskolan så därför är det extra roligt att se dem:-) Men nu får jag vänta tills nästa gång det finns möjlighet. Mamma blev lite nervös med tanke på förvärkarna att det hade kommit igång. Är ju inte kul om allt sätter igång på båten alls.

Nu har vi köpt barnsängen, bilbarnstol, skötbord. Och en hel del kläder. Barnvagnen har kommit men vi har ej hämtat denna ännu. Har inte råd så får vänta tills lönen har kommit iallafall. Barnsängen står redan på plats, bara att bädda och hämta madrassen som saknas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0