Måndag, suck

FÖRSÄKRINGSKASSAN ÄR SÄMST!!!!!!!!!

De har fortfarande inte behagat att skicka hem papprena till mig, vilket gör att tiden går. Jag ringde i onsdags och fortfarande har inget hänt.

Detta gör att när jag väl får hem de papprena så måste jag kontakta uniflex så de hjälper mig att fylla i den igen sedan så ska det skickas in till de ovan nämda och de ska ta ett beslut.
Detta tar de ett antal veckor på sig att göra. De är som sagt hopplösa!!!!

Enda roliga med idag är att jag tvingade Micke att söka jobb på Transcom, sommarjobb på it-support. Han gjorde detta och uniflex ringde upp honom, jag svarade och jag tyckte jag kände igen numret så nu ska han på intervjuv imorgon. Vilket är positivt men det anser inte han. Men får han det då kan jag iallafall vara hemma med barnet under sommarmånaderna. Vilket skulle kännas bra för mig. Sedan får vi se hur vi ska göra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0