Onsdag

Jag trodde att det lurades med mig imorse, jag trodde det var -13,4 på termometern, men det visade 13,4 i solen. Så idag är solen vårstark! Så underbart att se.. Vill inte ha något mer snö nu.

Micke var på intervjuv igår i stan och de visste ju såklart vem han var, de kryssade i civilstatus utan att fråga: Sambo och bebis på väg:P Lite komiskt! Men han tyckte precis som jag att Frida var jättetrevlig!

Jag gick ju på stan medans han var på intervjuv och jag kollade lite på  barnkläder men hittade inte det jag ville ha. Så jag köpte ingenting. Ganska bra ändå att lyckas gå i flera butiker och inte köpa något. Finns så mycket barnkläder man bara vill köpa. Men jag tänkte lite på vad vi redan hade så kan man komplettera med mer av sådan när man vet om det är en pojke eller flicka! Gick på stan igår i 20 minuter och var helt slut efter det, ryggen värkte något enormt!

Just nu känns det inte som magen växer något alls. Stor är den hur som helst. Men verkar inte växa så mycket nu i slutet.

Idag fryser jag trots att det är ganska varmt inne, kanske håller på att få feber, inte för det spelar någon roll eftersom jag har semester och ändå inte behöver göra något vettigt:-)

Igår gjorde jag iallafall något vettigt, jag sydde ett lakan till barnsängen. Idag tänkte jag ge mig in på att sy ett påslakan med till sängen:-) Vi har så många till övers så jag tänkte att jag kunde använda dem och sy lite till barnsängen istället för att köpa massor. Tänker då både ekonomiskt samt att jag har något att göra medans jag väntar på bebis!


Kommentarer
Postat av: Veronica

Oh gud så duktigt av dig att sy sådant! vågar mig inte på det då det skulle innebära att jag får sy för hand på pappas symaskin är väldigt konstig du kan knappt sy ett lager tyg utan att den trasslar sig. men jag kan sy. När ses vi nästa gång? kramar =).

2009-03-25 @ 21:19:24
Postat av: Anna

Är lite avis på det där med barn:) Jag längtar:)

2009-03-30 @ 11:16:32
URL: http://inommig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0