Semester!!!

Nu har jag slutat att jobba! Gud vad skönt att bara nu gå hemma och ta det lugnt och pyssla med det sista inför att bebis ska komma!
Mickes mor hade tydligen frågat om hon vågade chansa på rosa, jag sa nej! Jag tror på pojke men alla andra tror på flicka. Det visar sig snart!
Idag är det bara 43 dagar kvar! Hoppas att bebis vill komma lite tidigare.

idag ska vi åka in till stan och kolla på tyger, samt köpa skor till mig, jag har börjat samla på mig så mycket vatten i kroppen nu så kan inte ha mina skor längre.
Och jag får knappt plats vid ratten längre.

Igår när jag kom till jobbet efter att ha varit hos mamma så kom matti(gruppchefen) fram till mig och frågade hur jag inte kunde gå plats bakom ratten i Audin, då han såg när jag kom.
Jag sa ju det är ju denna vi har lånat! Han hara jaha då förstår jag. för när jag sitter i audi har man ju jättebra plats framför ratten!
Och visst det stämmer, fick ju byta bort vår ett tag till Mickes fars då jag inte fick plats i våran, nu har magen växt så mycket så jag knappt får plats i hans fars heller. Men jag har ju så korta ben med det är ju det som är problemet:( Så jag kan ju inte skjuta stolen så långt från ratten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0