svärföräldrar

Vad jag hatar svärföräldrar, eller bara den ena.
Den ena är jättesnäll, kanske lite för snäll....
Den andra är ett monster.. denna personen bråkar med allt och alla och är väldigt otrevlig hela tiden... Spelar ingen roll vad man gör samt kräver väldigt mycket av expartnern.
Denna personen har nu fått restskatt sedan personen sålde bilen från skilsmässan, borde man inte fatta det när man sedan köper en bil som är billigare att man får skatta för vinsten, tydligen inte, så nu begär denna personen att expartnern ska betala det.... Bortskämd man kan vara.

Sedan har min sambo gjort illa foten pga att han använde någon annans löpskor och detta var tydligen orsaken enl den ena. Då erbjöd denna personen att köpa nya joggingskor till honom, men då bad han att du kan väl hjälpa oss med barnvagnen istället, NEJ där var det tvärt nej...
Det är för fan hopplöst och vi blir kallade idioter för vi köpt ny barnvagn.

Denna person har jag sagt är inte välkommen hos oss, men den ringer och ska gå ut med hunden, när den kommer tillbaka efter promenaden klampar den bara in som att detta var dennes hus.. Det gör mig fly förbannad!!! Det är vårt hus, inte någon annans. Kan folk inte respektera det?
Jag anser att är personen inte välkommen här, personen i fråga vet inte om detta ännu, för sambon vågar inte säga något:-( men det kommer väl den dagen. Är man inte välkommen ska man inte gå ut med vår hund heller men jag har ju som sagt inget att säga till om. Verkar vara att bara stå ut.

Men barnvakt eller nått blir det absolut inte!


***************************************

Försäkringskassan har äntligen behagat att skicka hem pappret nu. Så nu ska jag prata med uniflex då de har fyllt i en summa och då går vi väl på det. Det är ju de som har räknat ut det så då borde det vara rätt!

Nu är det bara 29 dagar kvar!


Kommentarer
Postat av: Maria

Svärförälldrar är inte dom bästa. Och pratar du nu om Mickes förälldrar så tror jag att jag vet vilken och jag tyckte inte heller så värst mycket om den personen. Det är bara att kämpa på. Grattis till Bebisen förresten =)

2009-04-11 @ 11:48:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0