vad var det jag sa....

Postat av: Att skaffa barn är en sits man sätter sig själv i. Och är man så jävla dum så att man gör det utan att tänka på att om ena personen blir av med jobbet så kan det vara svårt att få det att gå ihop ekonomiskt ja då är man inte så smart. Sen alla kan ju bli av med jobbet men att whinea om det. suck it upp. 2009-03-24 @ 00:55:17


Som sagt folk ska inte säga sina åsikter om saker de inte vet om.

alla vet vad det är för tider just nu. Är det då mänskligt att välja att göra abort bara pga att den ena förlorar jobbet?
Är man human då? Är detta det enda rätta man kan göra?
Är det rättvist mot ett barn som ej har gjort något fel?


Jag har alltid sagt att jag gör inte abort, ingen kan tvinga mig till dig. Men i all förtvivlan så frågade jag ändå sambon om detta var vad han ville eller behålla. Och han valde behålla. Tur för mig för jag hade inte klarat att göra abort.


Så nästa sak ni alla som ej vågar stå för de de skriver: Är det rätt att välja abort när graviditeten har nått vecka 13 bara pga att den ena förlorar jobbet?
Då ska man aldrig skaffa barn, finns aldrig några garantier på att du som förälder har jobb under hela barnets uppväxt!


Kommentarer
Postat av: Veronica

Hej där fega Anonym.

Om du anser att hon klagar VARFÖR LÄSER DU BLOGGEN HENNES DÅ? Bloggen är till för att man ska kunna avslöja och skriva ut sina tankar. om du tkr hon bara klagar o har sig så SLUTA LÄS BLOGG HELVETET.



Gifta par kan bli av med jobbet när de har barn eller är gravida ska de strunta i att skaffa barn bara för risken att bli av med jobbet? om alla tänker så skulle människan dö ut, vilket i sin tur kanske vore en förbättring för jorden.

2009-03-24 @ 11:46:02
Postat av: Anna

Jag är med trött på människor som kommenterar bloggen när de inte har en aning om vad man skriver om.

Apropå det där med att skaffa barn. Om man tänker på det här med ekonomi så är det inte främst pengar ett barn behöver utan bra föräldrar och en trygg miljö med mycket kärlek.

2009-03-24 @ 11:50:57
URL: http://inommig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0