Fredag och helg!

Igår så var vi inne i stan och shoppade lite till mig. Äntligen får man köpa lite kläder igen. Känns jätteskönt!
Blev två nya BH samt ett Linne:-)


Sedan blev det en snabbis upp och hälsade på min farmor och sedan fortsatte vi till Mickes jobb.
När vi kom dit bestämde vi att vi skulle åka hem till hans far och sussi och fika. Vi åkte före för hans far skulle köpa fikabröd. När han kom hem hade han köpt smörgåstårta så det blev lyx igår.
Sedan satt vi bara och tog det lugnt en stund hos dem.
Vi kollade på nyheterna och då hörde vi att en kvinna blivit knivskuren i Hallsta vid stationen. Vi åkte ju förbi precis efter det hade hänt! Hemskt... Jag kan inte alls fatta att det händer så mycket i lilla Hallsta.

Idag så blir det nog bara att ta det lugnt. Micke är iväg och jobbar och jag hemma med Lina såklart!

Imorgon blir det att grilla med Danne och Emelie! Ska bli trevligt. Kanske tar ett glas vin till det grillade. Vore gott:-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0