Onsdag och jag har tråkigt!

Jag har tråkigt!!!! Vad ska jag hitta på????

Igår så var Cicci över med Lea, vad söt hon var! Lea är 7 månader så de kommer ju kunna leka med varandra när Lina blir lite äldre iallafall.
Jag tvättade även 3 maskiner tvätt igår vilket jag inte har gjort på länge, har varit micke som skött om allt sådant.

i måndags så var Katta och Björn här:) Underbart och träffa dem igen, var nästan ett år sedan sist. Det får inte bli lika lång tid tills nästa gång! Vi satt ute och njöt av solen och pratade medans Killarna fixade och grillade och lagade mat. Perfekt grillväder var det med sol och varmt och jag fick lite färg! Mysigt.

Idag har jag bara tagit en promenad och nu försöker jag få Lina att sova. hon vill inte sova men är trött... jättettrött..
det slutar väl med en riktigt lång promenad snart för då somnar hon iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0