Söndag

Snart är vår lilla flicka en vecka gammal, tänk vad tiden går fort.
Hon är så charmig och mysig. Man kan inte få nog att titta på henne.

Inatt så fick vi sova väldigt mycket. Somnade 22,30 och vaknade straxt efter 3 för att mata. Micke gick upp och matade henne, jag låg kvar i sängen hade så himla ont i magen... Det tog sedan ca 20-30 minuter sedan sov hon som en stock igen och väckte oss kanske straxt efter 8.
Skönt att hon sover så pass bra. hade aldrig kunnat trott detta efter den första helvetesnatten på BB. Då hon inte alls kunde komma till ro och slappna av.

Var upp på BB igår för uppföljning. De sa att jag ska inte alls stressa med att komma igång med ammningen. De tyckte det var bra att jag försökte pumpa ur lite åt henne. Skulle försöka var 3 timme om det gjorde för ont skulle jag ta var 5 timme.
Sköterskan vi träffade där var helt underbar, så härlig människa.
Jag har fått lite skräck för att amma henne pga första natten på BB höll på hela tiden men hon fortsatte bara skrika, samt även andra natten kunde jag sitta och amma henne i flera timmar men hon var inte nöjd. Nu förstår jag ju varför eftersom det finns förlite mjölk. Så hon får ersättning och är så nöjd.
Hon hade iallafall gått upp i vikt igen nu, när vi åkte hem vägde hon 3745 och igår 3865:-)

Nybadad och fin Lina:-)


Kommentarer
Postat av: Anna

Sötis:)

2009-05-03 @ 16:22:04
URL: http://inommig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0