Måndag och vi börjar vecka 3

Nu är det vecka 3 med nya kosten. Har klarat av hela 2 veckor med den nya kosten!

Men fan vad jobbigt det är, man känner det hemska sötsuget.. Vad ska man göra åt det egentligen?

Känns som jag har magsjuka som inte vill bryta ut till 100%, dagarna är hemska. Känns som man ska kräkas när som helst. Inte lätt att ta hand om lilla Lina då. Men det får gå.

I torsdags så var vi till Örebro och kollade ut brudklänning och reslutatet blev följande:




Den kommer bli jättefin på vårt bröllop. Dock så anser ju Mickes mor att jag inte ska ha brudklänning men jag vill ha det:-)

Om 2 veckor är det barndop. Kommer bli trevligt!

Jag älskar min underbara Mikael Ågren!!! Du är det bästa som har hänt mig.

Kommentarer
Postat av: Anna

härligt med klänningen:)

2009-10-07 @ 23:01:14
URL: http://inommig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0