måndagen den 26/10-09

Idag är det måndagen den 26/10-09. Inget speciellt med den dagen vad jag vet ännu!

Idag blir det att hämta min bror för att köra honom till läkaren för att ta vaccination inför thailandsresan:-) Blir nog bra att ha det avklarat!
Jag ska nu betala räkningar, tråkigt. Då blir man genast fattigare än vad man var tidigare! Men det är bara att stå ut. Måste ju göras.

Vårt hus ligger nu ute till försäljning, känns skönt att bli av med det! Vi ska kolla på större lägenheter nu istället. Känns som vi kommer behöva det!

Denna veckan hoppas jag blir bra:-) tänkte bjuda över Linda och Caroline och träffas med våra små bebisar:-D Vore kul att träffas iallafall!
Danne och Emelie kommer över i helgen och då ska vi laga mat, undra vad vi ska göra för mat då men det blir nog något gott!

Helgen har spenerats på följande sätt:
Fredagen hemma hos mamma och mats, men åkte hem på kvällen för vi glömt medicin till Lina.
Lördagen städades det först hemma hos oss och sedan hemma hos mamma och mats igen, och rensade älgkött tog många timmar. Segt. Sedan kortspel till 2 för att sedan sova kvar.
Söndagen hemma. Micke bakis, handlade mat och sedan så lämna bort älgkött till Mickes mor och min farmor. skönt att bli av med lite kött iallafall:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0