Onsdag!

Har varit med Micke på jobbet idag och nu sitter jag här.
Väntar på att han ska komma hem från hans fars kontor så ska vi ut och ta en långpromenad.

Börjar dock bli lite orolig att Lina är lite sjuk. Hon kräks mycket mer än hon brukar göra, alltså det kommer mer än det brukar men jag vet inte. Vi får avvakta och se. Bara  hoppas att det inte är något.

Själv nyser och hostar jag samt har ont i halsen och huvudet. Men det är bara att stå ut. Jobbigt för det var ju itne så länge sedan jag var sjuk ju. BLÄ!!!!!!!!

dagens mat:

Frukost: vi försov oss så det blev en kycklingsallad utan pasta för oss.

Lunch: Stekt biff med lök och skysås samt sallad

Kvällsmat: GI-lasange med squash istället för lasangeplattor. Får se hur det smakar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0