Tisdag och dag 8 med nya kosten!

Idag är det tisdag och jag är sjuk. Helvete! Det har jag inte tid med. Orkar ju knappt ta hand om Lina och har ju ingen som kan hjälpa mig och sambon kommer ju hem så jävla sent! Jag orkar inte. Något bra tips på hur man ska göra???

Igår så ställde svärmor upp för hon var ledig, men idag så jobbar hon. Sambon är egentligen inte heller frisk men han måste ju jobba. Då han jobbar åt sin far och inte vågar sjukanmäla sig. De har ett monteringsschema som de följer dag för dag, och det är då svårt att få in någon på kort varsel samt även att svärfar är i fjällen just nu.
Men han är ledig på torsdag iallafall. alltid något

Gårdagens kvällsmat blev torsk med stekta grönsaker och örtmajonäs. Så himla gott!

Ikväll blir det någon variant av Thaikyckling lite mer som soppa istället för gryta.


Bara hoppas lilla hjärtat nu inte blir sjuk! Jag vill inte ha en sjuk bebis!

21/10 så blir det undersökning av hennes njurar hur de fungerar. Känns bra. Men det kunde ju ha kommit lite tidigare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0