Jävla cp-läkare på specmödravården i Västerås

Det där var den sämsta, värsta, mest avskyvärda människa jag någonsin träffat!!!! Jag hatar gubben redan och jag har bara träffat honom 2 gånger.

När jag kom in i rummet sa han direkt att de inte ger något snitt om det inte finns medicins orsak eller psykisk. Men jag fattade aldrig vad de menade med psykisk?
Iallafall efter mycket försök att få honom att förstå vad jag menade så sa han bara nonchalant följande: Antingen så får du hjälp av Klara verksamheten att skriva ett kontrakt om vilken smärtlindring du ska ha som ska följas till punkt och pricka eller ingen hjälp alls..... Vad är det för jävla sätt att behandla oss människor!
Satt säkert och grät i 30 minuter i det där jävla rummet. Ögonen bränner fortfarande efter det besöket.
Jo, förresten enda vettiga han sa var att om jag är omogen och beslut tas för att sätta igång så blir det snitt. Men annars är det stenhårt vaginal förlossning som ska ske.
Och jag frågade hur många gånger som helst att hur kan du lova att detta kontrakt följs eftersom de inte ens läser journalen när jag varit inne för sammandragningar? Jag hatar honom!!!!!!!

Var även till BM i eftermiddag och vi pratade lite. Allt bra med bebis och vi misstänker fortfarande att den ligger i säte. Fick lite medhåll när hon hörde hjärtljuden så högt upp i magen.
Bloctrycket var normalt.
Vi pratade även om att jag ska ringa till Örebro samt Eskilstuna då jag inte alls har något som helst förtroende för förlossningen i Västerås och se vad de kan hjälpa mig med. Om de kan gå med på att jag får föda där. Kanske till och med få ett förlossningssamtal med deras Specmödravård och kanske få ett snitt där.

Men egentligen är jag inte förvånad att jag fick ett Nej, men mest besviken är att han fick mig att ångra att jag är med barn. Det var det värsta känslan.

Kommentarer
Postat av: Anna

Det ordnar sig tror jag. Håller tummarna för dig

2010-04-07 @ 19:41:27
URL: http://therisingsun.bloggie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0