Måndag

Idag så har vi varit och träffat Linda och Joella samt Nina med Kevin. Var trevligt att träffa lite folk.

Men mitt upp på eftermiddagen drog sammandragningarna igång igen. Men denna gången kände jag verkligen hur ont det gjorde i magen samtidigt som det värkte till i ryggen. Man blir nästan lite nervös när det känns så. Är i vecka 29+2. Vill gärna ha kvar den i magen de närmaste 3 veckorna minst iallafall.
Men jag fick ta två alvedon och nu efter ett par timmar med sammandragnignar som verkligen har gjort ont så verkar det ha lugnat ner sig så inget förlossningsbesök idag inte.

Har ringt till specmödravården att få remiss skickad till Eskilstuna men det verkar inte hända något. De har inte hört av sig iallafall. Fick möte på Klaraverksamheten den 19 så om en vecka alltså. Ska bli intressant vad den BM har att säga.... Jag känner inte att det ger mig något alls...

Hoppas bara att remissen kommer fram snart i Eskilstuna och jag blir kallad. Ska ju även boka ett ultraljud till för vecka 32 för att kolla på njurarna men hittills har jag inte orkat gjort det då jag inte vet var jag kommer att gå.

Nej nu väntar soffan för jag känner fortfarande i ryggen hur ont det gör. Men hoppas att det ska vara slut snart så det inte går åt andra hållet och blir värre iallafall. Vill inte spendera natten på förlossningen inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0