Snart helg!

Idag är det torsdag och det innebär att det snart är helg! Jag längtar så. Ska bli skönt att ha Micke hemma:-)

Nu får det för fan sluta snöa, är så trött på att skotta snö!!!! Blä säger jag bara.

Mickes mor var över igår och jag gick och lade mig i soffan och glodde på tv.. Så roligt var det besöket... Inte så konstigt när människan bara sitter och stirrar och inte säger något vettigt.. jaja har ju inget val än att stå ut men det är ganska drygt.

Hoppas ni alla andra får en trevlig helg. Här blir det mys med familjen och ja det sparkar för fullt i magen nu:-)

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad roligt att det sparkar:) Lägg upp nån bild:)

2010-02-04 @ 12:19:04
URL: http://therisingsun.bloggie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0