Bröllop 5/12-09

Ja, så har den dagen passerat! En av de bästa dagarna i mitt liv!

Morgonen började med att åka till savoy hårfrisörer och fixa håruppsättning och sedan klä på mig klänningen.
Sedan så bar det av till Arlanda. Jag åkte med mamma och mats och min lillebror och sambon åkte i vår bil med svärmor och sin bror och vår dotter.

Vi möttes upp utanför grindarna till Vipservicen på arlanda. När vi väl kommit in så säger han: Bli inte arg på mig nu men jag har glömt cd-skivan i bilen.
Jag försöker svälja besvikenheten och ilskan men det går inte. Jag utbryter: Hur fan kunde du glömma den?? inför alla gäster och prästen...
Micke gick ut och pratade med Vip-service och de ställde upp och hjälpte honom att hämta skivan i bilen som var parkerad i ett annat parkeringshus.

Sedan så kunde vi väl börja och det gick jättebra. Prästen var jättetrevlig och det kändes underbart. Blev så tårögd flera gånger.
Sambon sa hela tiden att jag var den finaste tjej han någonsin sett. Och att bukett och hår och klänning var så vackert tillsammans.
Bröllopet höll på i ca 30 minter och sedan blev det skål med personalen på vipservice och prästen.
Sedan blev det lite smörgåstårta innan vi klev på planet och färdades mot varmare breddgrader

Vi hade en liten sötnos som stal halva showen men det var det verkligen värt!




Kommentarer
Postat av: Anna

Hehe ja hur fan kan man glömma nåt sånt?:)

2010-01-06 @ 14:42:35
URL: http://therisingsun.bloggie.se
Postat av: Camilla S

Hej. Kul att få följa dig i en blogg. Snubblade in på dig när jag surfade runt på familjeliv.

Hoppas du och familjen mår bra.

Kram din kusin Camilla

2010-01-13 @ 08:46:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0