BF+7

....och fortfarande ingen bebis i sikte. Kommer inte bli någon bebis på lång tid för oss känns det som...

Aja idag blir det att åka till stan och hämta ut babybox. Fuskade nu och skrev 32A då jag har mailat dem 2 gånger och de säger att jag är borttagen ur deras register men det är jag inte för jag får upp att det finns minsann kvar. Så nu orkade jag inte maila en tredje gång och då fick det bli ett litet A istället för bara 32. Då kasnke reklamen inte heller kommer fram:-) Utmärkt!

Imorgon ska vi åka och köpa mamma och deras födelsedagspresent. Blir varsinn ny kudde samt lite extra kuddar och täcken dit då de de har är totalt värdelösa så vi har något nytt och helt att använda när vi är där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0