Redan gått över 2 veckor sedan....

....jag blev snittad för andra gången och fick en söt liten son! Det är helt sjukt vad tiden går fort.

Jag är nu helt återställd efter snittet och kan numera även gå långpromenader:-)

Patrick däremot kämpar på med sitt magknip känns som det är väldigt olika från dag till dag hur det är för stackarn. Lina trivs med lillebror och kämpar på med sitt gående. Hon har ju äntligen börjat gått:-) Är så glad för det. Och hon tycker det är så kul!

Vi kämpar på med amning och allt går bra än så länge. Igår var vi och tittade på ett hus och han sov så gott i bilen, ammade vid 13 sedan så fick jag nog vid 18 då han fortfarande inte vaknat så jag pumpade ur i nappflaskan i bilen medans vi åkte för att hämta Lina. Fick ur ca 120 ml som han fick äta när vi väckte honom. Och det räckter mer än nog.
Huset vi kollade på låg utanför Hampetorp. En bit från Örebro men låg väldigt mysigt till. Vill verkligen ut på landet.
Har även fått intagningsbeskedet och Micke kom in på första handsvalet och jag tredje så blir han som pluggar i höst tror jag.


Kommentarer
Postat av: Erika

Åh ska ni flytta till Örebro?



Trevligt :)

2010-08-26 @ 11:07:06
URL: http://www.metrobloggen.se/pinkice

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0