BF+3

Inatt så fick jag värkar igen. Men inte var detta några riktiga värkar... Segt går det här. Tog sovdos och har sovit helt underbart inatt. Värkarna är som bortlåsta och lär inte visa sig än på bra länge. Tror aldrig vi kommer få vår bebis.
Urinvägsinfektionen är fortfarande inte slut heller. Har fortfarande ont i ryggen när jag kissar. Har 2 dagar kvar av antibiotikan, den nya sedan får vi se vad som händer. Har det inte hänt något tills dess tycker jag att de kan förlösa mig, för då kanske det inte har med urinvägsinfektion att göra.

Målaren är klar och fan vilken skillnad det blev. Nu ska det bara läggas golv och nya luckor så kommer det se ut som ett helt nytt kök! Kommer kännas bra att stå där och laga mat:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0