Torsdag!

Jaha.. Här händer det ingenting. Är beräknad till imorgon och hade inte antagit något annat heller.

Var hos barnmorskan idag och hon mailade läkaren som skrev ut antibiotika till mig. Trots uppäten kur har jag fortfarande onte i ryggen när jag kissar... Blä.
Läkaren ringde upp mig senare och hänvisade till förlossningen eftersom hon inte var säker på att skriva ut ny antibiotika till mig pga att hon tyckte det lät konstigt mina symptom.
Ringde till förlossningen och Päivi(Barnmorskan) tyckte det lät konstigt att hon hänvisade mig dit. Iallafall pratade hon med läkaren på förlossningen så nu ska jag lämna in urinprov på odling hos dem innan jag kan börja äta ny antibiotika, för de funderar på om antibioitkan var resistent mot de bakterierna jag hade. Hur som helst känns detta väldigt segt.
Sedan kan man inte ge alla sorters antibiotika till gravida heller. Varför inte bara snitta mig och ta ut ungen och sedan ge mig antibiotika istället en som fungerar....
Segt....Segt.....Segt!!!!!


Jag dör snart!!!!! Bara börja räkna ner om 22 dagar har vi senast vår bebis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0