88 dagar kvar!

Minns att jag nyss tittade och då var det 100 dagar kvar. Nu är det 88 dagar kvar. Läskigt..

Vet inte alls hur vi ska klara av att vara 2 barnsföräldrar. Läskig tanke. Att vi kommer få ett barn till. Men mysigt kommer det att vara. Vet ju redan nu vem som kommer ta nätterna om jag inte ammar förstås. Det visar sig om det går denna gången.


i helgen har vi målat i källaren. Rummet nedanför trappen har blivit vitt. Vi har målat väggarna 2 gånger, de var någon konstig gulaktig färg tidigare och nu även målat taket och elementet. Vilken skillnad det blivit. Så nu letar jag möbler på blocket för att kunna inreda det rummet. Måste vara billiga möbler då det inte är säkert att vi kan ha kvar dem sedan när vi flyttar om vi nu ens får huset sålt.Kommer bli ett tv-rum därnere:-) Och den där upphöjnaden som funnits där, har antagligen varit tvättstuga förut kommer att få bli plats för en kruka med en palm i som jag tjatat i flera år att jag vill ha. nu ska jag äntligen få den:-)


Visning den 6 april. Vi håller tummarna.


Den 7 April specmödravården för förlossningssamtal. Ska bli intressant. Vi ska vara väl förberedda på det som komma skall där och jag ska ha anteckningar med mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0