Fan fan fan fan

Jag har just insett att jag har missat att ta ut föräldrapenning för en hel månad. Vilket innebär att jag inte får några pengar alls denna månaden. Vilket känns jobbigt då vi har utgifter på väldigt mycket denna månaden..
kommer få snåla lite denna månaden. Tur att iallafall hans lön täcker alla utgifter. Sedan får vi snåla på matkostnaderna och shopping. Men det får vi skylla oss själva för.
Aja det löser sig.

Bara otur att bilskatt och vår skuld till försäkringskassan skulle komma samma månad. Annars hade det varit lugnt. Nu vill jag bara stänga av  fjärrvärmen så vi kan spara några kronor men vågar inte ännu. Vädret slår om så fort. Var ju kallt inatt.

Positiva saker är att vi loggade in på skatteverket igår och kollade deklarationen och vi kommer nästan gå plus minus noll i sommar. Det känns fantastiskt skönt att se.

Lina sover fortfarande. Hade snickare här igår och det gick ju bra. Men det konstiga var att de sa att de skulle komma tillbaka idag men han skulle ju åka iväg idag. Jag fattar ingenting. Men nu sitter väggen på plats och listerna sitter där de ska i Linas rum. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0