Lina

Vi kommer ha lite problem med Lina numera. Inte det att hon är svårt eller något sådant utan bara för jag inte får bära runt på henne.

Hon är oftast en väldigt glad liten tös som kryper runt hemma och leker med sig själv. Men ibland kan hon vara väldigt klängig och mammig. Vilket blir ett litet problem. Hoppas att hon snart kommer ur separationsfasen. Nu ska hon bara börja att gå med.

Idag skulle snickaren komma efter att han varit hos tandläkaren kl 08,30 men fortfarande ingen snickare i sikte och det har gått 2 timmar sedan han skulle vara där. Antingen har han massa hål eller så har han tandläkare långt bort eller så har han glömt bort oss. Det visar sig under de närmaste timmarna.

Idag så vaknade vi vid 4 av att Lina var ledsen, micke gav henne nappen igen och vi försökte sova vidare. Men fick gå upp efter 20 minuter igen och ge nappen. Sedan tror jag hon somnade om. Micke skulle upp 05,40 men vi ställde om klockan på 06,00. Mitt upp i allt så 04,40 bestämde sig kommunen äntligen för att ploga gatan med... Jobbigt jobbigt.

Men micke var snäll imorse och bar upp Lina så hon fick välling vid 6 och sedan fick hon sova i sängen här uppe och då sov hon snällt vidare till ca 8,30. Så mamma fick vila några timmar extra då vilden i magen har hållit mig vaken inatt. Den ville inte alls sluta sparka intensivt. Men nu tror jag bestämt att den sover, verkar bli en nattuggla den där inne...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0