Onsdag

Idag är ingen bra dag. Har ont i magen och huvudet... Men det borde ju inte vara blodtrycket då det låg bra förra veckan vi var inne på förlossningen, då låg undertrycket på 70, vilket gav en väldig lättnadskänsla.
Hoppas det går över snart.

Lina är idag en väldigt aktiv liten tjej, hon leker jättebra för sig själv på golvet. Är så glad att ha en sådan liten söt dotter idag när jag har så ont i huvudet samt magen.

Är idag i vecka 26+4 läskigt men det har gått en hel vecka från det att vi var inne på förlossningen. Så skönt att tiden går. Däremot så känner jag av sammandragningar i magen idag så hoppas att det lugnar ner sig.

Igår var vi till Köping och hälsade på Linda och Joella. Linda fick bära Lina och Joella, en på varje arm varje trappa upp eftersom jag inte får bära Lina. Men det var det värt. Så skönt att komma hemifrån en stund. Annars är jag ju instängd här då jag inte får bära henne.

Aja nu ska jag fortsätta vila medans Lina leker med ett gammalt tangentbord på golvet. Snart är det dags för henne att sova lite. Vi har precis ätit lunch, hon är så duktig min lilla älskling:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0